Bd. 44 Nr. 3 (2020): Verantwortungsvolle Kommunikation. Verantwortung als Prinzip organisationaler Kommunikation
Articles
Editorial
Abstract 204 | pdf Downloads 3 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1966
Page 2-3
Verantwortung als Organisationsprinzip? Eine theoretische Vermessung
Abstract 378 | pdf Downloads 0 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1967
Page 4-29
Ein Recht auf Opazität, Agonismus und Reartikulation
Abstract 448 | pdf Downloads 456 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1811
Page 30-49
Big Data and Public Service Media. A Literature Review of Key Challenges and some Theoretical Propositions Pertaining to the Context of Digital Transformation
Abstract 491 | pdf (English) Downloads 4 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1808
Page 69-86