Bd. 44 Nr. 3 (2020): Verantwortungsvolle Kommunikation. Verantwortung als Prinzip organisationaler Kommunikation
Articles
Editorial
Abstract 25 | pdf Downloads 2 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1966
Page 2-3
Verantwortung als Organisationsprinzip? Eine theoretische Vermessung
Abstract 21 | pdf Downloads 0 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1967
Page 4-29
Ein Recht auf Opazität, Agonismus und Reartikulation
Abstract 26 | pdf Downloads 0 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1811
Page 30-49
Big Data and Public Service Media. A Literature Review of Key Challenges and some Theoretical Propositions Pertaining to the Context of Digital Transformation
Abstract 44 | pdf (English) Downloads 0 | DOI https://doi.org/10.24989/medienjournal.v44i3.1808
Page 69-86